Re: TPNET - POL34

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:14:39 MET

Dnia 2004-02-17 21:51,Użytkownik Marcin Markowski napisał:

> Widze, ze Ty dalej nie zrozumiales tego co napisalem odnosnie o2.pl.
> o2.pl ma osobny styk z Telia! W zaleznosci od adresu odpytujacego dns
> taki adres IP dostajesz w odpowiedzi i taka trasa polecisz. Polecam Ci
> przegladniecie archiwum tej grupy, bo gdzies w jednym z watkow
> odnosnie POL34 i TPNET bylo juz to walkowane.

wiem jak wyglada sprawa z o2.pl.

Wczesniej napisales:
"Bzdury piszesz odnosnie tego, ze POZMAN pcha caly ruch przez Telie.
Telia leci ruch edu, a ruch komercyjny leci przez GTSa."

Do tpnetu ruch od manu wchodzi przez telie, a to czy z edu bezposrednio
z manu wychodzi do telii a com do telii idzie przez GTS to zadna roznica.

> Pewni na podobnych zasadach na jakich TPSA tnie komercyjny ruch MANow
> lecacy przez zagranice.

Ja nadal nie rozumiem dlaczego ruch edu, ktory nie jest wlasnoscia manu
jest kierowany przez telie a nie na bezplatny styk z tpnetem.

> Pomysl teraz, czy jezeli nie bedzie Cie stac na wykupienie styku z TPNET
> to maja prawo do ciecia Twojego ruchu wchodzacego zagranica? Jesli
> odpowiesz, ze tak, to gratulacje - jestes kolejnym fanem TPSA popierajacym
> stosowanie praktyk monopolistycznych.

A jest wyrok sadu, ze w tym przypadku tpsa stosuje praktyki
monopolistyczne?
Fanem moze nie ale zaden inny operator nie chcial mi dostarczyc netu
512kb/s za 150 zl miesiecznie. Mieszkem na terenie gesto zaludnionym. Z
uslugi neostrada jestem zadowolony w 100%.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |