Re: TPNET - POL34

Autor: Przemysław Maciuszko (sal_at_hell.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 11:44:52 MET

Maciej Wierzbicki <voovoos_at_kis.p.lodz.pl> wrote:

> I skąd wiesz, że infrastruktura tych punktów jest zakupiona za środki
> EDU, a nie zarobione COM?

O nie nie. To Ty stwierdziłeś, że wszystkie środku dawane przez Państwo idą
w obsługę infrastruktury EDU, a ja Ci tylko udowadniam, że to ta sama
infrastruktura, która obsługuje COM, więc de facto idą też w COM. Nigdzie
nie napisałem, że są to _tylko_ środki z KBN-u (zapewne większość środków
przynosi działalność komercyjna, ale nie widziałem dokładnych wyliczeń
każdego MAN-a, więc się nie wypowiadam).
Natomiast ciekawi mnie właśnie, czy są dostępne publicznie informacje o
wydatkach/wpływach takichże MAN-ów.

--
Przemysław Maciuszko