Re: TPNET - POL34

Autor: jarek (jarek_at_fake.address.from.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 17:48:36 MET

Janusz - Vahanara wrote:
> Nastał nam piękny 16 luty 2004 roku,
> kiedy to jarusWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl posłał(a) w świat wiadomość
> <7cab.0000084b.4030d130_at_newsgate.onet.pl>

> Tylko dzięki Neostradzie mogę mieć internet w moim dwupiętrowym, starym
> bloku. Gdyby nie Neo, musiałbym się przeprowadzić do wieżowców 100 metrów
> dalej.
> Katowice, śródmieście. Żadnemu z providerów nie opłaca się instalowac
> dostępu w budynku, w którym jest mniej, niż 10 chętnych na internet.

A jak taki lokalny provider moze sie rozwinac skoro 2Mbps od jedynego
czasami dostawcy (czytaj TPSA) kosztuje prawie 3Kzl - inna sprawa, ze za
te 3Kzl dostajesz gwarancje w postaci CIR-a 64kbps (smiech na sali).
Bedzie chciala tepsa przejac jego klientow to przytnie odpowiednio lacze
oraz wprowadzi neostrade "ekstra lite" za 50zl. Dolicz do tego interesu
dierzawe studzienek od znow TPSA i bedzie interes jak nie wiem co. :)

Pozdrawiam Jarek