Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:26:42 MET

Zbigniew Sikora wrote:

> (zapoznaj się na przykład z historią wzrostu za cen za dzierżawę
> kanalizacji kablowej na przestrzeni ostatniego roku). Stąd się bierze,
> m.in. brak środków na inwestycje.

A propos kanalizacji, jakieś dwa tygodnie temu przyszedł ludek ze Spółki
Matki z "propozycją" umowy na dzierżawę kanalizy w wysokości ... 206 zł
netto/100m. Ponieważ bardzo źle trafił, akurat na zadymę TPSA<>POZMAN,
został grzecznie poniformowany, że primo nie przyjmuję tego do wiadomości,
secundo, że nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które dostatecznie
obelżywie mogły by określić takie postepowanie, a nastepnie odprawiony z
kwitkiem. Miał sie pokazać teraz w poniedziałek i jakoś sie nie pokazał.
Ciekawe, co będzie dalej.

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.