Re: dostęp do poczty przez www w neostradzie - czy Wam też nie działa?

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Thu 12 Feb 2004 - 12:11:20 MET

Użytkownik "gtk_at_adm" <xgtk7x_at_gazxeta.pl> napisał w wiadomości

> Za to man posiada unikalny w skali swiatowej ;)) Fimy hostinogwe musza
> Nas karmic - dobre, zapomniales tylko ze one z tego zyja i wliczaja
> sobie to w koszty.

Ależ nie zapomniałem. Jeśli firma X zaśpiewa sobie milion złotych za
megabit, to ja to łącze wezmę i po prostu wliczę sobie w koszty. Wówczas
hosting będzie kosztował tysiąc złotych miesięcznie, ale oczywiście firma
kupująca serwer wirtualny też sobie to wliczy w koszty, itd, itd. Jakie to
proste :-/

> To wina tepsy czy prawa? Poza tym firmy konkurencyjne zdecydowanie wola
> klienta biznesowego bo ten sie szybciej zwraca. No i najwazniejsze firmy
> konkurencyjne, naprzyklad: Dialog, Netia nie maja na te inwestycje.

Prawa z jednej strony, a jego przestrzegania - z drugiej. Rzuć może okiem
ile orzeczeń UOKiK TP SA ma głęboko w dupie. Prawo Telekomunikacyjne też ma
parę pięknych zapisów, których TP SA nie zamierza respektować. A to w
prostej linii prowadzi do zwiększania kosztów konkurencyjnych operatorów
(zapoznaj się na przykład z historią wzrostu za cen za dzierżawę kanalizacji
kablowej na przestrzeni ostatniego roku). Stąd się bierze, m.in. brak
środków na inwestycje.

Z#