Re: dostęp do poczty przez www w ne

Autor: gtk_at_adm
Data: Thu 12 Feb 2004 - 13:41:18 MET

Dnia 2004-02-12 13:07,Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:

> Zapomniałeś o czym rozmawiamy. Ruch pomiędzy TPNETem a dowolnym dużym
> operatorem wykazuje znaczną asymetrię polegającą na korzystaniu z zasobów
> tego operatora, lub jego peerów przez klientów TP SA. To, czy łącze do
> TPNETu kupuje firma hostingowa, czy też korzysta z tranzytu przez Atmana czy
> GTS niczego nie zmienia - ruch jest dalej asymetryczny, a ceny łącz do
> TPNETu kosmiczne.

Ok, czyli zestawiam lacze stm4 do tpnetu, swiadcze na nim uslugi
hostingowe tylko i wylacznie, ide do tepsy i co? maja mi za to placic?
Zloty inteteres. Co do cen to nie twierdze, ze sa one zdrowe, chodzi mi
o sam fakt kto komu placi.

> Zresztą temat ten był wałkowany na grupie do znudzenia, więc bez sensu go
> dalej kontynuować. Nie bardzo rozumiem skąd u Ciebie i innych taka silna
> wola obrony polityki cenowej TP SA. Z jednej strony chcecie masowego,
> taniego Internetu, a z drugiej strony bronicie firmy, która stwarza w tej
> materii największe przeszkody. Żeby nie było niedomówień - mówiąc: masowego
> mam na myśli dostęp świadczony przez wielu operatorów, a nie tylko
> Neostradę.

Od ilu lat na rynku jest Dialog, Netia ? Dialog obecnie probuje
wprowadzic jakiegos adsl, netia ma w planach. Cenea neostrady jest
obecnie na poziomie cen w europie, ma byc 4x taniej tylko dlatego ze my
mniej zarabiamy? przeciez sprzet do swiadczenia takiej uslugi kosztuje
tyle samo u nas co w europie zachodniej.

> Zdajesz sobie oczywiście sprawę, że nie jesteś obiektywny ?
> Mówisz o narodowym operatorze, który odziedziczył ogromny majątek, a teraz
> nie wywiązuje się z ustawowych obowiązków udostępniania tego majątku innym.

Jezeli sie nie wywiazuje to dlaczego nie przegrywa spraw w sadzie? A
moze tepsa kupila sady?

> Jest takie powiedzenie: "noblesse oblige". Grać sobie w kulki może firma X,
> ale nie firma tego kalibru co TP SA. A poza tym pomiędzy "wykorzystywaniem
> luk", a bezczelnym ignorowaniem prawa jest kolosalna różnica. Tutaj mamy do
> czynienia z tym drugim.

Jezeli jest tak jak mowisz to nie zyjemy w panstwie prawa, to pewnie tez
wina tepsy;)

Z mojej strony EOT, tak jak mowisz temat byl juz przewalkowany z kazdej
strony

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |