Re: dostęp do poczty przez www w ne

Autor: gtk_at_adm
Data: Thu 12 Feb 2004 - 12:45:04 MET

Dnia 2004-02-12 12:11,Użytkownik Zbigniew Sikora napisał:

> Ależ nie zapomniałem. Jeśli firma X zaśpiewa sobie milion złotych za
> megabit, to ja to łącze wezmę i po prostu wliczę sobie w koszty. Wówczas
> hosting będzie kosztował tysiąc złotych miesięcznie, ale oczywiście firma
> kupująca serwer wirtualny też sobie to wliczy w koszty, itd, itd. Jakie to
> proste :-/

Hosting w firmach ktore maja lacza od amtana, gts, futuro,
telekomunikacji kolejowej i jeszcze kilku innych isp jakos nie kosztuje
tysiace zlotych.

> Prawa z jednej strony, a jego przestrzegania - z drugiej. Rzuć może okiem
> ile orzeczeń UOKiK TP SA ma głęboko w dupie. Prawo Telekomunikacyjne też ma
> parę pięknych zapisów, których TP SA nie zamierza respektować. A to w
> prostej linii prowadzi do zwiększania kosztów konkurencyjnych operatorów
> (zapoznaj się na przykład z historią wzrostu za cen za dzierżawę kanalizacji
> kablowej na przestrzeni ostatniego roku). Stąd się bierze, m.in. brak
> środków na inwestycje.

Odwoluje sie, ma do tego prawo jak kazda inna firma. Skoro wygrywa tzn
ze albo te zarzuty byla naciagane albo prawo ma spore luki. Sorry ale to
nie jest wina tepsy. Ja bym raczej zastanowil sie co robi URTiP, ktory
to utrzymywany jest z pieniedzy podatnikow, bo jakos nie przypominam
sobie zeby jego dzialanie cokolwiek poprawilo w prawie telekomunikacyjnym.

--
  Carlos
| #    odpowiadajac  usun 'x' z adresu email   # |