Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.SPunc.edu)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 16:56:43 MET

> Mnie najbardziej interesuje kto tak naprawdę dał takie
> prawa nask. domeny regionalne rozumiem oraz prawo do
> ich przekazywania na rzecz uM ale nie rozumiem domen
> finkcjonalnych, (np. sklep.pl sex.pl i inne ) to jest
> dopiero rozbój w biały dzień. Czy mógłby mi ktoś wskazać
> akt prawny uprawniający do kontroli tych domen ?

No właśnie, z tym jest pewien problem: wszystko kontroluje
amerykański depatament handlu - chyba w stanach trzeba się
poskarżyć, może jak następnym razem Kwaśniewski będzie
leciał ;-P

Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/ | company: http://a-k-f.com
jabber:  ser_at_jabber.org          | mobile:  +48  502  660860