Re: Internet radiowy PYRY Warszawa

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 18:11:35 MET

On 2004-02-11, Robert Jankowski <brauni_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Przyzwoita cena dla mnie to ponizej 300 zl / miesiac
>
> Pyry to na zachod od Puławskiej tuż przed koncem warszawy , blisko sa
> Dawidy.
>
> Co do sasiadow to przeprowadzilem sie tutaj 3 tygodnie temu i jeszcze sie
> takowych nie dorobilem :)))

Okolice troche kojaze, ale za to bardziej w strone Iwicznej, jest pelno
slicznych antenek (WiFi) i Netia(Zwykla, po kablu 1 Mbit cos kolo
1200-1600+vat). W Piasecznie tez pewno cos 'jest'. Sa tam wysokie bloki,
a 5 km az tak zle nie wyglada, ale moze niech jakis ISP z tych okolic
sie odezwie.
Wsiadaj na rower i sprawdzaj czy czegos tam nie ma gdy tylko temperatury
sie podniosa nieco... :) Co do ceny, to 256-384 kbps z publicznym i
stalym IP w tej cenie powinienes dostac i to dosc 'gladko'.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej