Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Szymon Nitka (szymon_at_usun-nitka.pl)
Data: Mon 09 Feb 2004 - 14:47:17 MET

artur _il.pw.edu.pl napisał:

> Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl
[...]

    Teorię spisku, iż to dla Twojej domeny cała sprawa, raczej
wykluczyłbym, gdyż przekazywanie miejskich domen samorządom
to proces który w NASK ma miejsce od jakiegoś czasu.

    Ale - do rzeczy. Do mnie skierowanego pisma jeszcze nie
otrzymałem, możesz mnie więc uswiadomić jak pismo jest
sformułowane - czy nie wyrażając zgody stracę moje domeny?

    Czy taki mam wybór: zgodzić się albo zgodzić się?

    Szy.