Re: Prośba do właścicieli poddomen domeny warszawa.pl

Autor: Marcin Kapski (admin_at_bbi.plNOSPAM)
Data: Wed 11 Feb 2004 - 12:04:47 MET

Użytkownik "Tomasz Nowak" <tnowak_at_nospam.netventure.pl> napisał w wiadomości

> Oni są po prostu bezczeni.. robią zamieszanie na taką skalę za
> nasze pieniądze... To już zakrawa na rozbój w biały dzień.

Mnie najbardziej interesuje kto tak naprawdę dał takie prawa nask.
domeny regionalne rozumiem oraz prawo do ich przekazywania na rzecz uM
ale nie rozumiem domen finkcjonalnych, (np. sklep.pl sex.pl i inne ) to jest
dopiero rozbój w biały dzień.
Czy mógłby mi ktoś wskazać akt prawny uprawniający do kontroli tych domen ?