Re: Co wy na to? [OT?]

Autor: Rafał Doroszkiewicz (bezspamu_at_vast.net.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 22:20:43 MET

Użytkownik MSZ napisał:
> [...]

[DUŻY_CUT]

> Jak moja albo "moja" firma będzie oferować masowy dostęp typu DSL czy
> dialup, to czemu nie. Na razie ani ja ani firma, w której pracuję nie
> działa na tym rynku. Nie widzę więc żadnego powodu, żeby na siebie brać
> koszty takiej edukacji. A niewykluczone, że niezbędna byłaby raczej
> tresura.

Zerknij proszę, czy odpowiadałem na Twój post?
Chyba, żeś Wiesiek jest?

> Rozumiem, że od danego usera wziąłeś (osobiście lub jako firma)
> pieniądze za jakieś usługi, pewnie też dostępowe (poniekąd zakładam że
> pracujesz w vast.net). Moim zdaniem jest więc normalne i właściwe, że
> podłączając kogoś do Internetu i Internet do niego, fundujesz mu jakąś
> edukację. Ba, nawet napiszę że to wzorcowe podejście. Szkoda tylko że
> niezbyt popularne w innych firmach tego typu - i w tym problem.

Tu trochę rzeczy się kłóci. Internet dostarczam pewnej grupie odbiorców
i na tym moja rola (to za co klient płaci) się kończy. Jedynie dla
WŁASNEJ wygody wolę udostępnić bardziej obszerne FAQ, czy dokumentację
papierową, aby nie mieć problemów jak wyżej (telefony/smsy nocą, czy
czerwone słoneczko gadu=nie działa mi internet), a że przyświeca temu
także inna idea, to bardzo słodko - dwie pieczenie na jednym ogniu.

> Mam wrażenie, że takich jest już tuzin albo i więcej. I nic z tego nie
> wynika.

Jedynie to, że ci, którym najbardziej zależy na uświadomionych
użytkownikach internetu, nie robią nic w tym kierunku, aby te tuzin albo
i więcej dokumentacji how-to-use-internet dostarczyć swojemu użytkownikowi.

--
Rafał Doroszkiewicz
rafal(at)vast.net.pl