Re: Co wy na to? [OT?]

Autor: Adam Paluch (adam_at_bluu.net)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 22:16:52 MET

Użytkownik "Rafał Doroszkiewicz" <bezspamu_at_vast.net.pl> napisał w wiadomości

> Próbowałeś? U mnie daje radę.

sory ze sie wtracam, ale popieram wczesniejszego kolege ...

wczoraj mialem przypadek .. tlumaczylem jednemu userowi na temat wielkosci
pakietow i ze np. switch moze "przerobic" taka a taka ilosc pakietow w
jednostce czasu i nie zawsze to idzie w parze z maks. predkoscia polaczenia

na to on po 2 dniach mi powiedzial ze gadam pierdoly zeby sie wykrecic bo
jego znajomy powiedzial mu co innego ...

no i gadaj sobie z takimi ....

albo (K)lient (J)a

J: Ma pan wirusa na komputerze, prawdopodobnie blaster
K: prosze sie nie interesowac co ja mam na komputerze !!! Jak bede chcial to
bede mial wszystkie wirusy !!!

<duzy ciach>

Adam