Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 22:04:21 MET

Padre <padre.no.spam_at_irc.pl> wrote:
> Zaraz, mówimy o informowaniu nadawców, czy odbiorców?

Nadawców. Odbiorców to grzech śmiertelny. :)

> Ja akurat informuję lokalnych odbiorców o tym, że przyszedł do nich wirus.
> I to ma sens.

Nie, nie ma.

> Wiele firm chce wiedzieć, że jakiś kontrahent im coś wysłał,
> tylko nie przyszło bo był w tym wirus.

To (z zastrzeżeniem poniższego) niech kontrahent dostaje info, że
list nie doszedł, bo miał wirusa.

> Zupełnie inna sprawa, że dużo wirusów fałszuje adres nadawcy.

Właśnie. To po co odbiorcy takie informacje?

> Po to jest lista wirusów fałszujących nadawcę.
> Wiadomo, że po pojawieniu się nowego wirusa poleci trochę
> niepotrzebnych powiadomień, no ale cóż, niektórzy wolą kilka fałszywych
> alarmów, niż żeby zaginął list z zapytaniem ofertowym w Wordzie z
> zainfekowanym wirusem.

No pewnie. Ale to nadawcy problem.

> A co do Polkomtela, to mogę się mylić, ale też myślę, że takie zarządzenie
> dostał administrator odgórnie a nie, że to jego pomysł.

Na pewno.

p.

(FUT)

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)