Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Padre (padre.no.spam_at_irc.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 21:27:00 MET

> Oczywiście, że tak, ale weź tu uświadom to wana be adminowi...
> (...)
> Załamanie przyszło, jak wczoraj MTA z Polkomtela bardzo pracowicie
> zaczal rozsyłać powiadomienia do "nadawcy", że "polityka Polkomtel
> nie dopuszcza przesyłania w załącznikach wirusów"....

Zaraz, mówimy o informowaniu nadawców, czy odbiorców?
Ja akurat informuję lokalnych odbiorców o tym, że przyszedł do nich wirus.
I to ma sens. Wiele firm chce wiedzieć, że jakiś kontrahent im coś wysłał,
tylko nie przyszło bo był w tym wirus. Zupełnie inna sprawa, że dużo
wirusów fałszuje adres nadawcy. Po to jest lista wirusów fałszujących
nadawcę. Wiadomo, że po pojawieniu się nowego wirusa poleci trochę
niepotrzebnych powiadomień, no ale cóż, niektórzy wolą kilka fałszywych
alarmów, niż żeby zaginął list z zapytaniem ofertowym w Wordzie z
zainfekowanym wirusem.
A co do Polkomtela, to mogę się mylić, ale też myślę, że takie zarządzenie
dostał administrator odgórnie a nie, że to jego pomysł.

Pozdrawiam

--
Wojtek