Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 14:16:50 MET

ROBBO 2 wrote:

> Informowanie adresata to strzelania gola do wlasnej bramki i zapychanie
> lacza nie potrzbne.

Oczywiście, że tak, ale weź tu uświadom to wana be adminowi...
Ostatnio, gdy zwróciłem na to uwagę ładnej garstce "postmasterów", to
dostałem orymus, że ich konfiguracja to ich sprawa i co się w ogóle wtrącam.
Załamanie przyszło, jak wczoraj MTA z Polkomtela bardzo pracowicie zaczal
rozsyłać powiadomienia do "nadawcy", że "polityka Polkomtel nie dopuszcza
przesyłania w załącznikach wirusów"....

--
TOM TS635-RIPE
Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.