Re: co się stało z transferami w po

Autor: Grzegorz Wolny (frimanNOSPAM_at_gazeta.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:35:00 MET

Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

> Nie. Jesteś użytkownikiem komercyjnego providera podpiętego do MAN-a.

Jeżeli wywnioskowałeś to po adresie IP, z którego nadesłałem posta to
przyznaję ci rację ponieważ wysłałem go z domu. Ten provider ma QoS już
od dawna na routerze z MAN'em i wynosi on dla zwykłego usera 14kb/s :)
Jednak to nie o niego chodzi. Z MAN'a korzystam w pracy i to głównie tam
na transferach mi zależy.

G.W.