Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 22:28:52 MET

Adam Paluch wrote:

> dokladnie .... i tutaj mamy "zalety" neostrady i jej nieuswiadomionych
> userow ...

Wczoraj w celach (jak się później okazało)rozrywkowych próbowałem zgłosić do
tzw. Infolinii Neo fakt rozsyłania przez ich klienta robaka. Oferowałem
biednemu Panu przesłanie logów z sesji i listu z nagłówkami, pan odpowiedział
że mają _zakaz_ przyjmowania zgłoszeń bo "wszystkie dane są przez robaka
sfałszowane". Gdyby mnie brzuch nie rozbolał ze śmiechu,` to chyba bym się
wziął za pozew sądowy (w sumie wychodzi na "przyczynianie się do popełnienia
przestępstwa").

Aha, abuse_at_neostrada.pl wygląda na to, że jest sprzęgnięty z /dev/null.

Mało że nieuświadomieni to ich ISP ma problem w dużym uważaniu.

I czemu się dziwić, że głównie atakują adresy 80.* i 83.*?

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-