Re: UWAGA Nowy gro?ny wirus w sieci - to nie jest żart

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:04:32 MET

On Thu, 29 Jan 2004 00:48:47 +0100, "Awex" <awex_at_drama.tnijto.pl>
wrote:

>ja juz dawno postanowilem ze all tylko z AUTH - nawet lokalnie z sieci - i
>widze ze zrobilem dobrze - bo juz kilka razy widzialem proby wyslania za
>pomoca mojego smtp maili na jakies dziwne adresy od osob ktore nawet nie
>maja jeszcze swojego konta
I co ci to da? I tak cie wirusy dopadna..
Analiza moich logow wyraznie pokazuje ze atakuja wirusy ktore
podstawiaja rozne loginy przed domeny.
Dan@ bob@ etc...
w koncu trafi jakis dobry ale antywirus odrzuci. Jeszcze kilka dni i
sie uspokoi wszystko.

--
Wiesiek