Re: TP SA zmniejszy+AUI-a dost+ARk-pno+ALYBBw- do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 22:56:30 MET

Użytkownik "futszaK" <tomek_at_skonet.pl> napisał:

> po pierwsze p2p jest usługą którą z natury się tępi

Tępi może w amatorskich sieciach osiedlowych, bo porządne, stałe łącze do
netu MUSI zaspakajać zachcianki klienta, gdyż za takie odpowiednio więcej
zapłacił. Jeśli TP zabroniła by używania 2p2, to ja wyniósłbym się z DSLa.
Sprawa jasna: zapłaciłem - wymagam.

> a i tak większość ruchu p2p to jest z zagranicą

ZTCWidzę u siebie, to z Japonią.

> po drugie to ja jestem administratorem w/w sieci i ja
> decyduje skąd biore łacze

Póty klienci u Ciebie nie będą mieli wyboru. Pamiętaj.

--
Rico.