Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersy

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 23:01:14 MET

Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl> napisał:

> Wydaje mi się, że najbardziej sensownym rozwiązaniem byłoby
> ustalić jaki ruch generuje dany operator.

Bardzo dobrze Ci się wydaje. POWINIEN być system rozliczeń
międzyoperatorskich, który zwłaszcza w przypadku podmiotu o znaczącej
pozycji rynkowej (TPSA) winien być zaakceptowany przez PRezesa URTiP.
Resort nauki i oświaty też powinien mieć tutaj głos.

> Bo jeżeli TP S.A. generuje większy ruch ze swojej sieci do
> POZMAN'u to ona powinna płacić. A jeżeli jest
> odwrotnie wówczas POZMAN powinien płacić.

Zgadza się. Ale...Ale nie może być to rozwiązane 'na mordę', pod presją,
czyli pojawiają się ludzie z TPSA z rozkoszną informacją, ile nam od dziś
macie płacić. To powinne rozstrzygać rozliczenia, zatwierdzone przez
regulatora.

> Nic innego z monopolistą się nie zrobi chyba, że nowo wybrane
> władze raz na zawsze utną ten proceder

Wystarczyło by twarda interwencja resortu nauki i szkolnictwa.

--
Rico.