Re: TP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 21:18:44 MET

Uzytkownik: Ryszard Rączkowski <warschau_at_post.pl> napisal:

> http://miasta.gazeta.pl/poznan/1,36001,1885390.html
>
> Ode mnie:
>
> Jakoś tak dziwnym "przypadkiem" obcięcie łącza nastąpiło akuuurat
> wtedy, gdy szefostwo PCSS bawi urlopowo na pewnych wyspach będących
> terytorium Stanów Zjednoczonych. Przypadek nie?
>
> Wywinięcie POZMANowi takiego numeru, powinno spotkać się z
> NATYCHMIASTOWĄ reakcją KBNu, obecnie majacego rangę Ministerstwa.
> Dziwne też jest kompletne milczenie Ministerstwa Edukacji (i Sportu).
> Czy nikt ze szczebla centralnego nie czuje się obowiązanym do
> [...]

Wiecie co. Wydaje mi się, że najbardziej sensownym rozwiązaniem byłoby
ustalić jaki ruch generuje dany operator. Bo jeżeli TP S.A. generuje większy
ruch ze swojej sieci do POZMAN'u to ona powinna płacić. A jeżeli jest
odwrotnie wówczas POZMAN powinien płacić.
Pamiętam czasy kiedy TP S.A. postąpiła w taki sposób z TKTelekomem który
wpuszczał ruch do TP S.A. przez Telie. Też ich przychlastali. I tak TP S.A.
będzie robiła. Nie ma wyjścia. Dzisiaj POZMAN a jutro następni. Więc niech
już zaczną myśleć Ci co nie płacą TP S.A. za wymianę Ruchu. Ino patrzeć jak
TP S.A. przytnie ruch w WIX i zażąda opłat od każdego z osobna. W końcu
robią takie zagrywki, że wszystkiego można się po nich spodziewać. Jedyne co
pozostaje to wyjść na barykady. Nic innego z monopolistą się nie zrobi
chyba, że nowo wybrane władze raz na zawsze utną ten proceder, który dla
mnie jest nieuczciwy. A może tak zapytać Pana Prezydenta co o tym sądzi ?

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania