Re: TP SA zmniejszy+AUI-a

Autor: futszaK (tomek_at_skonet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 05:57:35 MET

On Wed, 28 Jan 2004 01:25:26 +0000 (UTC), RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net> wrote:

>to teraz powiedz szczerze - kupisz lacze do sieci osiedlowej z
>ktorego luzerzy nie dobija sie do polowy servisow wiszacych na
>polpaku nie mowiac juz o wszelkim p2p z neostradowiczami ?

po pierwsze p2p jest usługą którą z natury się tępi więc mnie to wali,
a i tak większość ruchu p2p to jest z zagranicą
po drugie to ja jestem administratorem w/w sieci i ja decyduje skąd
biore łacze
po trzecie problem jest zdaje się z ruchem MAN-->TpNet a nie odwrotnie
:P

futszaK
598339018 601061867
Telefon to wynalazek SZATANA !!!