Re: allegro ucieklo do GTS :)

Autor: Jaroslaw Druzbinski (comnet_at_[nospam.)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:39:56 MET

Uzytkownik: Zbigniew Sikora <zs_at_hor.net.pl> napisal:

> Chodziło mi o możliwości nacisku w sensie negocjacji ceny za zakup
> dużego pasma. Osiągnięcie ceny na poziomie - strzelam - kilkuset
> złotych za megabit po ATMie daje możliwość odsprzedaży tej usługi na
> odpowiednim poziomie i satysfakcjonującej obydwie strony cenie.
> TP SA oczywiście jest monopolistą, ale też zdecydowane działania jego
> klientów powodują, że musi on weryfikować pewne swoje założenia.
> Podstawowa sprawa to nie ulegać mitowi, jakoby styk z TPNetem był
> każdemu nieodzowny do funkcjonowania. Takie stanowisko i idące za tym
> [...]

Byc moze jest w tym sens co mowisz. Ale zwroc uwage ze:
1. Pozmanowi zlozyli oferte na lacze 155 za 300.000 PLN miesiecznie (kosmos)
2. Nie zdecydowal sie pozman przychlastali i w efekcie problem z dostepem do
pozmanu. Tak wiec styk z TP Netem w przypdaku gdy wiekszosc klientow
korzysta z ich uslug jest niezbedny.

Duzo postow poniezej o tym jest. Ale i tak uwazam ze TP S.A. pomimo kar,
niezadowolenia spoleczenstwa bedzie prowadzic swoja polityke niekoniecznie
uczciwa i sztuka po sztuce wykanczac konkurencje albo zdzierac z niej
ogromne pieniadze. Ale coz na to nikt z nas nie ma wplywu. W kazdym razie
jest to zasluga naszego rzadu i jemu nalezy podziekowac.

--
Jaroslaw Druzbinski
art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania