Re: odpowiedzialność ISP z tytułu p

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:25:00 MET

Zbigniew Sikora wrote:

> Interesuje mnie jak postępujecie w takich przypadkach ? Nasze warunki
> świadczenia usług mówią wyraźnie, że na abonencie spoczywa wyłączna
> odpowiedzialność za zawartość udostępnianą na swoich serwerach. Jednakże
> moje pytanie brzmi: czy w świetle polskiego prawa jestem zobligowany do
> podjęcia jakichkolwiek czynności w związku z otrzymaniem takowej informacji
> ? Oczywiście, poza standardowym forwardem tego maila do administratora
> dołączonej sieci. I czy zaniechanie podjęcia innych działań może stanowić
> przesłankę do postawienia jakichkolwiek zarzutów na podstawie cytowanej
> [...]

dopoki po polsku nie poprosi Cie prokurator albo policja, badz inna
instytucja poparta powyzszymi urzedami, nie masz sie chyba czym
przejmowac oprocz podejmowania 'zwyczajowej prewencji'. praktyka
pokazuje ze takie cos przydaje sie raczej jako prywatny bat na klientow
wysycajacych lacze. w ostatecznosci, przy odpowiednio skonstruowanej
umowie zawsze to jakis argument w przypadku klopotliwego klienta zeby
dac mu klapsa czy co tam kto woli i zamierza z nim zrobic..

--
Usenet, Luke!