Re: allegro ucieklo do GTS :)

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 14:51:06 MET

Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl> napisał w
wiadomości news:bv8aj5$24e4$1_at_link.cn.net.pl...

> Byc moze jest w tym sens co mowisz. Ale zwroc uwage ze:
> 1. Pozmanowi zlozyli oferte na lacze 155 za 300.000 PLN miesiecznie
(kosmos)
> 2. Nie zdecydowal sie pozman przychlastali i w efekcie problem z dostepem
do
> pozmanu. Tak wiec styk z TP Netem w przypdaku gdy wiekszosc klientow
> korzysta z ich uslug jest niezbedny.

Problem z Pozmanem leży być może w jego strukturze - nie wiadomo czy jest to
przedsięwzięcie edukacyjne czy komercyjne. Jeśli komercyjne i miałyby
miejsce twarde negocjacje - wówczas może dałoby się coś wytargować. A jeśli
to edu i pieniądze publiczne - to co szkodzi przywalić abstrakcyjną cenę. A
nuż ktoś będzie skłonny te publiczne pieniądze wydać :/

> Duzo postow poniezej o tym jest. Ale i tak uwazam ze TP S.A. pomimo kar,
> niezadowolenia spoleczenstwa bedzie prowadzic swoja polityke niekoniecznie
> uczciwa i sztuka po sztuce wykanczac konkurencje albo zdzierac z niej
> ogromne pieniadze. Ale coz na to nikt z nas nie ma wplywu. W kazdym razie
> jest to zasluga naszego rzadu i jemu nalezy podziekowac.

Gdy byłem w ubiegłym roku w Zadarze byliśmy świadkami jak w jednej z
kawiarni siedzieli sobie pp. Krauze, Kulczyk i Miller. Trudno nie odnieść
wrażenia, że takie przyjacielskie stosunki między tymi panami mają wpływ na
decyzje dotyczące relacji między przedsiębiorstwami wymienionych panów a
rządem i podległymi mu instytucjami. Zresztą wystarczy spojrzeć jak zmalała
aktywność URTiPu w stosunku do TP SA, gdy funkcję prezesa objął człowiek
powiązany w obecną władzą.

Z#