Re: odpowiedzialność ISP z tytułu p

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 12:18:16 MET

Wiesiek wrote:

> Ostatni abuse nawet mnie rozbawil. MPAA przyslala podobny mail tyle
> tylko ze tyczylo to tego, ze jeden z userow w sieci udostepnial
> pornusa ktory byl orginalny i mial prawa autorskie ;)))

mnie tez rozbawili:

RE: Auction of Unauthorized Copyrighted Motion Pictures
Reference#: ciach

(tutaj litania kogo fajnego 'reprezentuja')

We have received information that you are hosting the below referenced
auction(s) on your web site:

(lista)

offering for sale an unauthorized copy (copies) of the copyrighted
motion picture(s):

(tytuly)

czyli ze to oznacza ze teraz przez edkonkey sie wystawia na aukcje
i sprzedaje te perly kinematografii? no no.

a najbardziej rozbawilo mnie to jak to imperialistyczny zachod
dzielnie broni produkcji z chinskiej republiki ludowej:
Infringing Work: HERO aka YING XIONG (2002)

--
Usenet, Luke!