Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 13:13:29 MET

Nastał nam piękny 28 styczeń 2004 roku,
kiedy to radi posłał(a) w świat wiadomość
<bv858c$rtm$1_at_nettle.mcnet.pl>

> co nie oznacza ze nalezy negowac ze istnieja perspektywy rozwoju
> w tym kierunku, bo istnieje wiecej za niz przeciw, i wydaje sie to
> dosc naturalna konsekwencja, skoro maja siec i klientow, i chca
> byc konkurencyjni.
Dobrymi chęciami piekło wybrukowano.

> zreszta o ile mnie pamiec nie myli, Dialog procz
> 'strategii' ma cos takiego jak Dialnet DSL.
Ambitne, bo jakże by inne, plany w szafie pancernej prezesa i kilkanaście
instalacji testowych?

> Netia skoro ma BDI
Nie żartuj, proszę.
Na dziś powszechnie promują numerek dial-up razem z Gadu Gadu.
http://www.netia.pl
"Netia i Gadu Gadu oferują wspólnie usługę dostępu do Internetu".

> to mozna sie raczej tez spodziewac czegos 'do domu'.
http://www.netia.pl/index.html?o=d
OFERTA DLA DOMU
"Usługi podstawowe to główna oferta telekomunikacyjna Netii. W ramach usług
Netia posiada w swojej ofercie szereg atrakcyjnych usług
telekomunikacyjnych, doskonałych zarówno dla domu, jak i małych firm.
Oprócz podstawowych usług telefonicznych Klienci mogą korzystać z wielu
usług dodatkowych, cyfrowych usług ISDN, międzymiastowych, międzynarodowych
i komórkowych usług Netia 1055 oraz *wdzwanianego* dostępu do Internetu".

http://www.netia.pl/index.html?o=d&dz=90
Netia oferuje wdzwaniany dostęp do Internetu typu:
Dial-up
Callback

Szczytem osiągnięć jest:
Internet nocą - nieograniczony dostęp do Internetu w godzinach 23:00 - 8:00
Internet dzień i noc - 100 godzin dostępu do Internetu w ciągu dnia i
nieograniczony dostęp w godzinach 23:00 - 8:00

A z BDI, to prosze mnie nie rośmieszać, bo mnie brzuch rozboli.
http://www.netia.pl/index.html?o=b&dz=41
Stały dostęp do Internetu - BDI
512 kbit/s za 1 700 zł/m-c netto
ROTFL :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

> Do tego dochodza
> kolejni mniejsi regionalni operatorzy (tak tak, oni rowniez stanowia
> konkurencje), np. Telenet /Mielec, Debica/, Teleton /np. Pomorze
> Zachodnie/, ADSL Sokolnet w Telefonach Podlaskich. nie pytaj mnie
> o szczegoly tych uslug.
Mieszkam w centrum pięciomilionowej aglomeracji śląskiej.
Takich dostawców, jak Sokolnet, u nas nie ma.
W śródmieściu Katowic mam do wyboru albo dial-up albo Neostradę.
Chello się nie opłaca, osiedlowym providerom się nie opłaca, a do
dziesięciopiętrowego bloku nie mam zamiaru się przeprowadzać, żeby było te
wymagane minimum dziesięciu chętnych (na Internet) na blok.

> no ale to nie sa akurat mrzonki,mrozonki i inne marzenia garbarni.
A ponad 1800 zł za odpowiednik Neostrady w ofercie Netii jak nazwiesz?
Sennym majakiem prezesa o zdobyciu 50% rynku w Polsce? :-p

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,