Re: TP SA zmniejszyła dostępność do

Autor: gtk_at_adm
Data: Tue 27 Jan 2004 - 14:48:36 MET

Dnia 2004-01-27 14:00,Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

> Akurat Pozman nie jest tu żadną nowością. Kiedyś na dużą skalę (nie wiem jak
> w tej chwili) klientów komercyjnych podpinało ACI w Szczecinie.
> Oczywiście z puli adresów 'edu' - bo jakże by mieli pod 'komercyjnym'
> AS-em...

Rowniez wask, lacze niekomecyjne a na nim firma ktora sprzedaje dostep
do internetu (provider.pl) - przyklad, napewno jest ich duzo wiecej.
Ftpy z filami, grami, mp3 postawione na serwerach uczelni, z ktorych
ciagna uzytkownicy neo i niewielu ich potrzeba zeby taka bramke do
zasobow edukacyjnych zapchac.

--
Pozdrawiam
Carlos