Re: TP SA zmniejszyła dostępnoć do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 19:37:11 MET

On Tue, 27 Jan 2004 18:06:11 +0100, Krzysztof 'Iwan' Waszkiewicz
<iwan_at_iem.pw.edu.pl> wrote:

>modemowcow wystarczy zaledwie dla jednego abonenta Neo. TPSA bierze kase
>od abonentow Neo, no i jeszcze wymaga by MANy sie do interesu dorzucily.
>
>Ruch komercyjny mozecie ciac - ale lapy od edu. Many maja wydzielone lacza
>na komerche, a spadek przepustowosci mozna zauwazyc na laczach edu. Wiec
>Ci ktorzy mowia, ze ruch edu zostaje na starych zasadach mijaja sie z
>prawda.
Ja tylko tego sie doczepie.. kwestia idzie o kwote jaka tpsa
zaproponowalo. 3500 kosztuje 2Mbps (polpak) z cirem 128 i bgp4.
Tymczasem tutaj padla oferta na 2000 za 1Mbps.
Przy czym to styk operatorski wiec tu jak najbardziej bgp byc musi.
Jak dla mnie to kwota jest solidnie zawyzona..

Wogole jak sie bierze lacze od innych to od razu sie pytaja:
czy chce pan na polske (tpsa), czy tylko na swiat ?
Jak sie chce full na polske to cena jest ciekawa.

Tepsie nigdy nie zalezalo i nie bedzie zalezec zeby poprawic styki z
innymi. Wrecz przeciwnie. Zwalaja zawsze wine na innych

co do EDU.. nie zawsze tak jest jak mowisz. Niekiedy MAN oferuje lacze
jakies firmie a ona podlacza. I wcale sie nie dziwie.. MANy maja siec
na swiatlowodach solidnie zrobionych. Nie to co tepsa miedz i ... brak
warunkow technicznych.
Mozna tak debatowac przez n postow, a wina jest posrodku...
Nie zawsze jest tak ze MAN wykorzystuje lacze do celow EDU, a tepsa
... jak zwykle .. chce zagarnac nieswoje pieniadze.

Z mojej strony EOT.

--
Wiesiek