Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - du

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 21:28:58 MET

On Wed, 21 Jan 2004, mathom wrote:

> Nie nie przeszkadzało by mi, ale jak Ci nie zależy to dlaczego w ogóle sie
> tym przejmujesz ?

Bo obecna polityka TPSA to Problem Polskiego Internetu.

Dla mnie bardziej wkurzające jest to, że sprzedadzą indywidualnemu
abonentowi ,,megabita'' za kilkaset zł i finansują mu wyjścia do
netu za pieniądze zdzierane od innych operatorów, a lokalny dostawca
osiedlowy ma problem by konkurować, bo płaci za tegoż megabita cztery
razy tyle.

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/