Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Tomasz Paszkowski (acid_at_e-wro.net)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 11:53:23 MET

W artykule <20040121211834.C95404_at_shellma.zin.lublin.pl> Paweł Małachowski napisał(a):

> Dla mnie bardziej wkurzające jest to, że sprzedadzą indywidualnemu
> abonentowi ,,megabita'' za kilkaset zł i finansują mu wyjścia do
> netu za pieniądze zdzierane od innych operatorów, a lokalny dostawca
> osiedlowy ma problem by konkurować, bo płaci za tegoż megabita cztery
> razy tyle.

Ale dzięki TPSA kwitnie internet i rynki z nimi powiązane. TPSA dostarcza
wszystkim poczynająć od portali , poprzez sklepy internetowe a koncząć
na hosting providerach klientów i dlaczego nie miała by za to żądać pieniędzy ?
Co jak co ale dynamika wzrostu polskiego internetu rośnie głównie dzięki TPSA
i jej Neostradzie.

Co do osiedlówek to zbierz od każdego z abonentów po 149 zł i przy
odpowiedniej ilości osób będzie cię stać na konkurencyjną oferte.
(np: 20 osób na 2MB/s Polpak-T, złe rozwiązanie ?) ?

--
Tomasz Paszkowski