Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 21:48:57 MET

On Wed, 21 Jan 2004 fanthom_at_icpnet.pl wrote:

> To mi przypomina "Europe dwoch predkosci" ;>>>
> w wykonaniu polskim: "Internet dwoch predkosci".

Postawmy problem tak: Co może zmienić obecny układ?
1. Komuś w TPSA zmieni się myślenie albo ten ktoś zostanie zmieniony ;)
2. Aparat państwowy ;)
3. Inni Operatorzy konkurując
4. Własni użytkownicy

,,Problem 83'' pokazał, jak 4. może być bolesne.
Na 1. nie liczę, w 2. wątpię...

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/