Re: Jak zastąpić modem SpeedStream z TPSA (DSL) własnym?

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 21:48:49 MET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Paweł Cern naskrobał na ścianie:

> Witam serdecznie,
>
>[cut]Jednak
> PPPoE wymaga zalogowania się. Potrzebny jest login i hasło. Jednak
> nikt z techników ani pracowników BOK TPSA nie udzielił mi (nie chciał
> lub nie wiedział) takiej informacji. Czy może mi ktoś w tej sprawie
> pomóc?

Modemy z serii 5660 automatycznie sciagaly sobie konfiguracje z serwera
tpsa....
Nie wiem jak to jest z nowymi Speedstream'ami.
Moze dalej w ten sposob jest to wszystko konfigurowane (tpsa to dinozaur i
nie lubi zmieniac patentow, wiec moze uda ci sie odpalic usluge na innym
modemie)

zajgladnij tutaj: http://www.michal.eggs.pl/others/inne/DSL/

Predzej wydusisz od technikow login i haslo do polaczenia pppoa, niz samo
haslo admistracyjne modemu ( te 300-400 zl musza szarpnac przy wlaczaniu
NAT'a :P)

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,