Re: Lacze futuro

Autor: Maciej Fita (mafit_at_gazeta.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 22:14:19 MET

> wyciagnales taki upload ??? jak ???
> ja mialem 4Mbps (pelny cir) i najwiekszy upload jaki kiedykolwiek
> wyciagnalem jak puscilem wszystko jak leci bez QoSa to bylo 210kB/s

Nasza sieć osiedlowa kupiła od nich łącze we wrześniu. Zaczynaliśmy od 256
kb/s. Teraz mamy wykupione 1mb/s odległość od stacji ok 4 km. I można
powiedzieć że od tamtej mieliśmy tylko jednego dnia przerwy (2 przerwy
godzinne). Poza tym drobnym incydentem, w chwili obecnej mamy przepływności
(upload i download) na poziomie 110 kBajtów (każdy). Uważam że to jest i tak
dobry. Biorąc pod uwagę technoilogię ATM przez nich wykorzystywaną to jest
chyba nawet wynik maksymalny albo przynajmniej bardzo zblizony od maksa.
Dodam również że np. bardzo mi się podobają ich peeringi i łacza
zagraniczne.
Za kilka miesięcy (mam nadzieję) zwiękezymy łącze do 1,5 mbs albo nawet do
2. Wtedy się okaże czy przy wyższych wartościach spada efektywność

pozdrawiam

MF