Re: Jak zastąpić modem SpeedStream z TPSA (DSL) własnym?

Autor: Paweł Cern (pcern_at_quadriga.com.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 22:49:35 MET

Użytkownik "yab" <lord_yaboll_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Z dziennika pijanego naczelnika:
> Skazaniec Paweł Cern naskrobał na ścianie:

> Modemy z serii 5660 automatycznie sciagaly sobie konfiguracje z serwera
> tpsa....
> Nie wiem jak to jest z nowymi Speedstream'ami.
> Moze dalej w ten sposob jest to wszystko konfigurowane (tpsa to dinozaur i
> nie lubi zmieniac patentow, wiec moze uda ci sie odpalic usluge na innym
> modemie)
>
> zajgladnij tutaj: http://www.michal.eggs.pl/others/inne/DSL/
>
> Predzej wydusisz od technikow login i haslo do polaczenia pppoa, niz samo
> [...]

Bardzo pożyteczna informacja, z pewnością się przyda.

A czy wiadomo w jaki sposób konfiguracja jest ładowana do modemu? Czy modem
sam wszystko ściąga z jakiegoś FTP-a, czy na skutek zalogowania się do sieci
z loginem konfiguracja_at_konfiguracja jakieś urządzenie wysyła do modemu
konfigurację? Robi się ciekawie, możnaby podłączyć modem skonfigurowany jako
bridge, zalogować się z peceta i nieco pogrzebać.