Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:43:32 MET
Witam,
> umowę i .... nic więcej. Do dziś dnia a minęło juz sporo czasu dalej
> przychodzą faktury na Neostradę. Powiedzcie co zrobić. Zgłaszać to gdzieś
> czy czekać aż się sami zorientują ??
Zglaszaj. Predzej czy pozniej sie zorientuja i kaza zaplacic z odsetkami
zaleglosci! Mi zrobili prezent i na wigilie wylaczyli mi _calkowicie_
telefon, bo "zalegalem" im 60 pln, ktore zle policzyli bo korzystalem z
promocji letniej (2 miesiace za darmo), a ich system policzyl chyba
tylko jeden miesiac gratis, mimo 8 zgloszen na blue line w ciagu
ostatnich 3 tygodni i paru zapewnien, ze sprawa zostanie zalatwiona
priorytetem niestety mikolaj przyniosl mi gluchosc w telefonie ;-)
No ale to nie problem polskiego internetu wiec tyle odemnie!
jakikolwiekinnyoperatorze - przybywaj na moje ziemie :-)
pozdr.
-- Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl GSF 600S '03 (black), LTD 440 '81 (black)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:09:48 MET DST