Re: Miejsce na stronę...

Autor: tm (msft_at_poczta.fm)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 01:03:23 MET

On 26 Dec 2003 14:49:29 +0100, alice66_at_op.pl wrote:

> Prosiłam bez żadnych bannerów, ale ok, dzięki :). Dam sobie jakoś radę. Pozdrawiam!

Chyba nie ma oferty, która spełniałaby twoje wymagania. Zwykle strony
darmowe posiadają limit transferu oraz bannery. Republika w wersji
płatnej nie ma bannerów (ale limit tak) i kosztuje kilkadziesiąt zł
rocznie, podobnie webpark.pl - jeśli komuś bardzo zależy, to wydanie
takiej kwoty raz na rok nie powinno stanowić problemu. Nie wyobrażam
sobie, żeby jakaś firma oficjalnie napisała w regulaminie darmowych
kont, że daje nieograniczony transfer.

--
Tom