POMOCY!!! JAK USUNAC HISTORIE ODWIEDZANYCH STRON?

Autor: Kate (kosopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Dec 2003 - 00:23:21 MET

Chce usunac historie odwiedzanych stron bo rozwijajac pasek adresów mam ich
mnóstwo. (nie chodzi tu o erotyczne tylko o to ze mam ich b.dużo)

Wlączam Narzedzia\Opcje Internetowe ale tam brakuje mi takiej zakladek
jak "ogólne".
własnie nie mam tej zakładki ogólne!!! i nie wiem co robic?

usunełem wszystko z Historii, wszystko z Temporary Internet Files
mam win 98 int. exp nawet od dzis aktualny IE6 ale dalej to samo brak
zakładki "ogólne".
Prosze o pomoc jak wyrzucic nazwy stron z paska adresu!!!!!