Re: pelnomocnictwo do wylacznego reprezentowania...

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 18:57:36 MET

On Wed, 10 Dec 2003 02:07:57 +0100, news.icm.edu.pl wrote:

> W zwiazku z tym moj prowider proponuje mi, zebym podpisal kwit, na mocy
> korego zgadzam sie na calkowita rezygnacje z kontaktow z NASKiem w
> sprawie mojej domeny i, ze moj ISP bedzie mnial wylacznosc na wszelkie

Faktycznie dziwne. Nie potrzeba żadnego pełnomocnictwa, przynajmniej w
normalnych okolicznościach. Wystarczy, jeżeli Ty, jako dysponent domeny,
zwrócisz się do NASKu z prośbą o zmianę delegacji na serwery DNS
należące do ISP. ISP musi zadbać o to, aby jego serwery obsługiwały
Twoją domene, ale to jest sprawa pomiędzy Tobą a ISP - zazwyczaj
wyjaśniona w umowie o świadczeniu usług pomiędzy Tobą a ISP. Jeżeli ISP
nie chce podpisać z Tobą umowy, to chyba możesz znaleźć innego?

B.