Re: pelnomocnictwo do wylacznego reprezentowania...

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 18:13:25 MET

Adam Szendzielorz wrote:

> Witam,

> Nie wiem skad wziales pomysl, ze podpisanie tego papierka przeniesie prawa
> wlasnosci domeny na providera ;-) Generalnie jezeli provider nie ma siedziby
> w garazu i do traktuje klientow powaznie - nie ma sie czego obawiac.
> pozdr.

Przeczytaj formularz transferu z NASK-u:
http://www.dns.pl/porozumienie/pelnomocnictwo.pdf

Są tam takie sformułowania, że faktycznie włos się jeży -- zezwalasz
prawie na wycięcie swojej nerki dla rejestratora.

"[...] udzielam upoważnienia: [nazwa podmiotu - Usługobiorcy]
z którym NASK zawarł porozumienie o współpracy w zakresie obsługi
rejestracji i utrzymywania nazw domen do wyłącznego reprezentowania
Abonenta przed NASK.

Zakres umocowania obejmuje wszelkie czynności dotyczące nazwy domeny
zarejestrowanej przez Abonenta oraz danych Abonenta, a w szczególności:
zmiany abonenta domeny, usunięcia domeny, zmiany delegacji domeny.
Oświadczam nadto, iż Abonent zrzeka się wykonywania czynności, o których
mowa w zdaniu poprzedzającym na rzecz w/w Usługobiorcy."

Wanted