Re: pelnomocnictwo do wylacznego reprezentowania...

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 10 Dec 2003 - 19:03:25 MET

Adam Szendzielorz wrote:
> Nie wiem skad wziales pomysl, ze podpisanie tego papierka przeniesie prawa
> wlasnosci domeny na providera ;-) Generalnie jezeli provider nie ma siedziby
> w garazu i do traktuje klientow powaznie - nie ma sie czego obawiac.

Dawanie bezwarunkowego pełnomocnictwa do czynności prawnych w praktyce
pozwala np. sprzedać domenę na aukcji czy ją np. podarować komuś. Nie
widzę osobiście _żadnego_ powodu, by dawać wyłączne bezwarunkowe
pełnomocnictwo komukolwiek w jakiejkolwiek sprawie - po prostu prawnik
tego ISP mocno przeholował.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-