Re: Chello Plus??

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at__n0spam_pseinfo.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 14:11:45 MET DST

Antuan wrote:

> Sztoker zwyczajowo już idealizuje chello i skrzętnie pomija wady:
> - limit 15GB miesiecznie - potem praktycznie nie ma dostępu do niczego poza
> newsami.

Chciałbym się dowiedzieć właśnie apropos tego. Wczoraj przekroczyłem tą
magiczną granicę (patrząc na ich stronę z licznikiem) i... nic się nie
stało póki co. Jednak kiedyś, kiedy jeszcze nie miałem takiego
zapotrzebowania ;) sprawdziłem czy licznik z Chello zgadadza się z moim
(DUMeter). Oczywiście, nie zgadza się. Naliczają tego więcej, choć
pewnie w granicach błędu.

Jednak nie o to mi chodzi... czego dotyczy ten limit? Ruchu netto,
brutto? (w sieci chello lata mnóstwo śmiecia, niby arpy itp., ale w
skali miesiąca to trochę się zbierze) Tylko uploadu, tylko downloadu czy
sumy tych dwóch?

Pozdrawiam,
Tomek