Re: Chello Plus??

Autor: ArteQ (arteq2_at_go2.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:50:42 MET

> Jednak nie o to mi chodzi... czego dotyczy ten limit? Ruchu netto,
> brutto? (w sieci chello lata mnóstwo śmiecia, niby arpy itp.,

Wszystko razem - arp'y niestety tez :-( Jakis czas temu cos z tym poprawili
i tyle ich nie latalo (arp'y zostaly odeslane na wakacje, bo to jakos w
tamtym okresie bylo), ale fachmani chyba stwierdzili, ze za dobrze to dziala
i arp'u z wakazji juz wrocily i dalej lataja w najlepsze ;-)

> ale w skali miesiąca to trochę się zbierze

Ktos liczyl - wychodzi w okolicach 1GB/miesiac.

> Tylko uploadu, tylko downloadu czy sumy tych dwóch?

Tylko downloadu. Z tym, ze efektywny limit jest nie 15GB, a 16GB wlasnie ze
wzgledu na rozne broadcasty latajace po sieci. Czyli przycinaja (przewaznie)
po przekreceniu 16GB.

ArteQ