Re: Chello Plus??

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Wed 22 Oct 2003 - 17:29:54 MET DST

Tomek Głowacki <tomek@_n0spam_pseinfo.pl> wrote:

> Jednak nie o to mi chodzi... czego dotyczy ten limit? Ruchu netto,
> brutto? (w sieci chello lata mnóstwo śmiecia, niby arpy itp., ale w
> skali miesiąca to trochę się zbierze) Tylko uploadu, tylko downloadu czy
> sumy tych dwóch?

To nie jest do końca jasne... Oficjalna wersja (umowa) jest taka: 15 GB,
tylko download, nie wolno przekroczyć w ciągu kolejnych 28 dni. Nie jest
określone czy "netto/brutto", nie jest określone od kiedy do kiedy liczy
się te 28 dni (dowolne kolejne 28 dni?).

Nieoficjalna: część tego co masz naliczane, to normalny "ruch w sieci",
który Chello szacuje na ok. 1GB miesięcznie - dlatego obcinają pasmo jeśli
przekroczysz 16 GB downloadu "brutto" przed 28 każdego miesiąca. Jeśli się
nic ostatnio nie zmieniło, to po 28 jest rodzaj "szarej strefy" w której
można "bezpiecznie" przekroczyć limit, aczkolwiek ryzykujesz tym, że
podziękują ci za współpracę, jeśli będziesz to robić regularnie i w znaczny
sposób. Licznik resetuje się pierwszego kolejnego miesiąca.

DS

--
o-- there's a crack in everything... that's how the light gets in --o