Re: Chello Plus??

Autor: Antuan (antuan_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 10:38:41 MET DST

Użytkownik "Robert Rędziak" <robert_at_ciach.plaszczyca.org> napisał w
wiadomości news:slrnbotacn.uul.robert_at_supersonic.plukwa.net...
> P2P to zaraza tocząca Internet...

Kolega ksiądz? Ja dziękuję za kazania - jestem ateistą.

> A mało to serwerów na świecie?

Ale za te płacę - czemu mam szukać innych?

> Gdybym ja organizował taką sieć, wyblokowałbym możliwość
> nawiązania połączenia z zewnątrz z jakimkolwiek portem na
> maszynach klienckich...

Brawo, a w ogóle to po co ludziom internet?

> A jakież to są te wymogi? 155Mbit na łebka z pełną gwarancją i
> supportem technicznym 24x7 z czasem reakcji jedna godzina, a
> wszystko to za jedyne 30PLN/mies?

Po co taki "przesadyzm" - wystarczą drobne kroczki - a od początku działania
chello - jest tylko coraz gorzej - właściwie żadnych pozytywnych zmian.

> A niby dlaczego wewnętrzne grupy miałyby być dostępne z
> zewnątrz?

A dlaczego nie?

Pozdrawiam
Antuan