Re: Chello Plus??

Autor: Marcin Gondek (drixter_at_no-spam.e-utp.net)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 16:47:52 MET DST

Antuan wrote:

> Tu nie ma przesady - mia^(3)e? u siebie kiedy za^(3)o?one ograniczenie do 32kbps?
> Ja wiem dok^(3)adnie jak ono dzia^(3)a - tak jak napisa^(3)em.

Tak, przyżyłem to przez dwa dni bo faktura nie doszła.

> No to zw^(3)aszcza w eMule nic nie ?ci?gniesz :P
> Poza tym emule udoste^pnia nie do kon~ca pobrane dokumenty automatycznie -
> wiec nie masz szans nic nie udostepnia?.

To się używa innych rzeczy

> Ale ja p^(3)ace^ takze za www i ftp w chello - wie^c niech to dzia^(3)a.

W neo+ też będziesz płacił żeby ftp.tpnet.pl dobrze działał?

> A ja kupuje^ chello na potrzeby firmy i jako firma p^(3)ace^ faktury - czemu nie
> moge^ legalnie wykorzysta? www na strone^ firmy?

Widze, że chello samo się zamotało, bo w chello classic piszą: "# 10 MB
wolnego miejsca na Twoją stronę domową" natomiast w chello plus: "3
prywatne strony internetowe"

> Nie rozumiesz.
> Powiedz np. ile zap^(3)ace^ za pod^(3)aczenie trzech komputerów w chello plus?

Abonament: 219PLN bez tv
Instalacja: 3 komputery = 259PLN
Switch: 125PLN

> chyba - ale to czasami - tu nie ma ?adnej regu^(3)y - raz 21 dzia^(3)a raz nie.

A musi działać? Jak ktoś chce odpalić ftp to go i odpali na 65000 porcie.

> Nie zrobi?, dopóki nie wymusza tego u?ytkownicy, bo sami nie wpadna na to -
> przynajmniej tak dot?d to wygl?da^(3)o. Przecie? taki licznik przes^(3)anych
> danych to dopiero na gromadne ?adanie u?ytkowników powsta^(3).

Czy ten licznik jest, czy go nie ma to akurat mnie to wisi, bo raz tylko
doszedłem do 14GB downloadu.

> W poprzednima akpiacie jednak s^(3)ychac by^(3)o nutke^ rozgoryczenia.
> A zw^(3)aszcza ostatniu miesi?c przyniós^(3) sporo powodów do narzekania - wolne
> www, kiepsko dzia^(3)aj?ce proxy, pseudo "modernizacje" - przykrywka na awarie.

Chodziło różnie, DNS siadał to była motywacja postawić swój własny
cache'ujący.

> nie ciesz sie - za mnie pod^(3)acz? sporo innych:
> http://www.fkn.pl/news/id__12528/ - za darmo - wiec finalnie Ty i Ci co w
> chello zostan? zap^(3)ac?.

Lepiej niech uczą ludzi i niech dają internet tak gdzie go brak, niż jak
TPSA wywalać kase kilku milionów ludzi na reklamy na stadionach ->
Budapeszt (Węgry vs Polska)
A kłamstw Czubówny w TV to już mam dość np.
ISDN - dwa razy szybszy internet, szkoda że nie powiedzieli że dwa razy
droższy jak działa się na dwóch kanałach, przy jednym kanale różnica
jest 8kbps przy odbiorze danych.

Marcin Gondek / Drixter * ICQ 99230394 * GG 5576693 * MG8-6BONE
perl -le's&&\$2)84%2<%X540|.%4&*y^BSD|\!->~X^w: .a-{@-^/print;'
RBL Lookup - <http://rbllookup.sourceforge.net> - check your ip