Kiedy dowiedziałeś/aś się że w Chello można pobrać jedynie 15GB

Autor: Antuan (antuans.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 01:44:27 MET DST

Z góry przepraszam, jeśli ta wiadomość pojawia się ponownie - ale wsiowy
serwer chello wogóle nie pokazuje zawartości tej grupy i chyba na nią nie
wysyła. Dlatego wysyłam ponownie z Gazety.

Zapraszam do udziału w ankiecie:
http://www.barometr.pl/sonda.php/O_SONDA/2053406

Ankieta skierowana jest do obecnych i byłych użytkowników chello oraz osób
które są zdecydowane
na podłączenie tej usługi lub w trakcie podłączania.

Bardzo proszę pracowników chello o powstrzmanie się - mam nadzieję, że to
nie ponad ich siły ;)

Pozdrawiam
Antuan