Re: Internet przez satelitę gdzie w Warszawie???

Autor: Sierp (NOspam_at_sierp.netwytnijcalosc)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 10:00:48 MET DST

Dnia Thu, 14 Aug 2003 04:33:20 +0000 (UTC)
"grisza" <grisza_at_cpi.pl> naskrobał(a):

> Twierdzę że nie jest to i-net via satelita, a zwykłe 2,4ghz.
> W Warszawie jest dość dużo sieci radiowych, napisz w jakim rejonie,
> pewnie ktoś się do Ciebie zgłosi...

a ktos wie cos na temat prawdziwego inetu via satelite?
a w zasadzie nie inetu - interesuje mnie WAN miedzy warszawa a pragą (tą
czeską :-) i byc moze w przyszlosci miedzy innymi lokacjami w europie
wschodniej.
przepustowosci interesuja mnie niskie (64-128Kbps), ale musza byc trwale
(znajomy wczoraj mi opowiadal ze maja wlasnie taki WAN przez satelite
i niestety pada przy bardzo silnym deszczu - a na to sobie pozwolic
nie moge...)
Ktos moze zaproponowac jakas firme? albo gdzie w ogole szukac?
Albo przykladowa cene za cus takiego..

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq