Re: Internet przez satelitę gdzie w Warszawie???

Autor: Mariusz Walczuk (mwalczuk_at_wp.niespamuj.pl)
Data: Thu 14 Aug 2003 - 12:01:53 MET DST

Sierp napisal:

> a ktos wie cos na temat prawdziwego inetu via satelite?
> a w zasadzie nie inetu - interesuje mnie WAN miedzy warszawa a
> pragą (tą czeską :-) i byc moze w przyszlosci miedzy innymi
> lokacjami w europie wschodniej.
> przepustowosci interesuja mnie niskie (64-128Kbps), ale musza byc
> trwale (znajomy wczoraj mi opowiadal ze maja wlasnie taki WAN
> przez satelite i niestety pada przy bardzo silnym deszczu - a na
> to sobie pozwolic nie moge...)
> Ktos moze zaproponowac jakas firme? albo gdzie w ogole szukac?
> Albo przykladowa cene za cus takiego..

Na przykład:

http://www.eutelsat.com/products/2_3_1_4a.html

Ceny naprawdę "kosmiczne", z tego co wiem, to powyżej 1000$ za 64 kbps
ale to najlepiej sprawdzić np. w Pagi albo w Tepsie.

Niestety łącze JEST wrażliwe na silne opady deszczu i nic na to nie
poradzisz - możesz jedynie próbować zwiększyć średnicę anteny, żeby
poprawić bilans łącza. Pytanie czy możesz postawić 4m czaszę na dachu
budynku, który Cię interesuje.

--
Pozdrawiam
		Zeus